خاطرات من وبابایی برای فرشته مهربونمون

مامانی دلم خیلی گرفته

1390/4/16 10:28
نویسنده : مامان وبابا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم این ماه هم تو نیومدی پیشم  تو دلم می گفتم لااقل نی نی کوچولوی من می یومد منم دلم اروم می گرفت

عزیزم دلم خیلی گرفته باورت می شه دوست ندارم با کسی یه کلمه هم حرف بزنم

بابای هم حالش خوبه همش تو سر کار منم تنهایی هستم لااقل با وجود تو تنهاییم از بین می رفت

نفس مامانی  فردا می رم خونه مامان بزرگ اخه اینجا از تنهایی پوسیدم

دوست دارم مواظب خودت باش

تو فرشتی عزیزم گناهی نداری واسه زندگی من وبابایی دعا کن

خدا تو زندگیم محبت جاری کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرین
16 تیر 90 10:42
مامانی عزیزومهربون میدونم که خیلی سخته ها ولی تا موقعی که با این فکر و اعصاب ناراحت اقدام میکنین نمیشه گلم فکرتو آزاد کن و تقویم و بگذار کنار .باور کن من دو سال تلاش کردم و نشد ولی درست اولین ماهی که سرم به عروسی برادر شوهرم گرم بود و اصلا حواسم نبود خدا آرین و بهمون داد .به آرین میگم و امشب حتما دوتایی براتون دعا میکنیم. اگه دلت خواست به ما هم سری بزن
مامان صفا
21 تیر 90 14:52
سلام عزیزم انشاالله به زودی حالت از روزهای قبل بهتر و بهتر بشه خانمی وبتون خیلی وقت لینک ماست بهتون سر میزنم .. گلم من فقط یه چیز می تونم بهتون بگم ما همه منتظر نی نی بودیم اما اونچه که واقعا باورم شد تاثیر استرس و ناراحتی.. خیلی بد رو هورمون هات حتی پذیرش نطفه تاثیر میذاره عزیزم سعی کن با توکل به خدای بزرگ به حرفهای بی ملاحظه بعضی ها اهمیت ندی . میدونم سخته بعد یه مدت انتظار و نتیجه نگرفتن بی خیالی سخته اما تما تلاشت بکن ..من هم گه گاه خسته شدم از پرسش ها و مثال های ..... با همسرت هم صحبت کن تا آرومت کنه بیبی چک ها اول از همه بذار کنار دنبال علائم نگرد خودش؛ خودش بهت نشون میده دلم روشن به زودی خبر های خوش بهمون میدی سعی کن خودتو با چیزای دیگه مشغول کنی حتی اگه سنت رفته بالا(نمی دونم البته)؛ نمی دونم پیگیری پزشکی کردی یا نه..اگه مشکلی وجود نداره تنها راهش آرامش و کاهش استرس. این موارد الان زیاد شده اونم به خاطر نوع روشهای جلوگیری هست که اوایل ازدواج به کار می بریم.. اما تا جایکه من دیدم البته تو این زمینه ها اطلاعات علمی هم دارم بی اساس نمی گم تقریبا بابلای 90 در صد زوج ها باردار می شن... خیلی از دوستام این مشکلات داشتن اما الان هر کدوم صاحب نی نی هستن.. با افرادی که گیر می دن هم سعی کن کمتر برخورد داشته باشی ..می تونی یه سفر زیارتی برین .. امکانش نیست خیلی دعا بخون و صدقه بده و آرامش...آرامش.. اندکی صبر سحر نزدیک است... وبلاگ ما (گلکم ) تازه به بخش بارداری منتقل شدیم.